søndag 23. januar 2011

Intens nyting av sol (jeg undervurderte virkelig solen stygt - og det er nå en verkende hummerlignende kropp som sitter å skriver).

NB: Bruk solkrem, gjerne solblokk når du er på en australsk strand. Sola er livsfarlig. Jeg har aldri vært så brent i hele mitt liv.

P.S: Vi har nå hatt forbønn for skuldrene mine og satser på at det ikke blir "full-body-peeling" om to dager.
Livsfarlig ekstremsport - soling!
(hvis noen lurer på hva den suspekte gjenstanden som befinner seg i munnviken min er, kan jeg røpe at det er en såkalt "Golden frie." De kan kjøpes i porsjonsstørrelsene small, medium, large (eller stor, enorm og gigantisk som vi ville sakt i Norge).  

6 kommentarer:

  1. Haha! Vær forsiktig, å husk på dine egne råd senere, da! Jeg har nemlig lært at råd er lettere å gi enn å følge!

    SvarSlett
  2. Det å være riktig solbrent er noe enhver kvinne burde gå gjennom før hun tar fatt på livet som voksen og selvstendig! Gratulerer så meget, og velkommen i de voksnes rekker! Jeg ble det da jeg var 8.

    SvarSlett
  3. Off, jaja... det var vel gøy en stund, tenker jeg... :) Ser fram til å føle meg kritthvit og barnslig (ifølge Malene) ved siden av deg:) -Lolau <3

    SvarSlett
  4. Hvorfor barnslig?
    Ja, jeg vet jo at jeg er sykt moden og sånn, men fortsatt?

    SvarSlett
  5. Kos deg Masse Åsta! :D liker godt at ingen klarer å uttale navnet ditt skikkelig! ;) Dette blir bra! :)

    SvarSlett