fredag 21. januar 2011

På grunn av at det blir så tidlig lyst om morgenen (og ørlitegrann jetlag) har jeg våknet rundt klokka 05.00 hver morgen. Det må man benytte seg av - derfor må man gå på fjelltur før frokost. Dette er utsikt over Townsville en tidlig morgen i januar.
 Her er vi på toppen av "fjellet" Castle Hill.












Blomster I










 Blomster II
Vi besøkte YWAMs "Mercy Ship" som reiser rundt til øyer i stillehavet, f.eks Fiji og Papa Ny Guinea, med helsepersonell og medisinsk utstyr. Skipet er under renovering og ligger til havns i Townsville. Det bor omtrent 50 mennesker på skipet når det er på "outreaches."

5 kommentarer:

  1. Liker at du legger ut bilder!

    SvarSlett
  2. Jippi! :) nå fant jeg bildene... hihi:) takk for telefonsamtalen forleden dag!("forleden dag" er et morsomt uttrykk...) Jeg er ganske letta over å finne ut at det er den ufarlige Åsta som har ringt meg om natta i det siste, og ikke en skummel fyr fra ett eller annet mørkt, skummelt sted med tvilsomme typer i slitte dresser og ødelagte volvoer. <3Lolau

    SvarSlett
  3. Så fint det ser ut.Liker blomsterbildene.

    SvarSlett
  4. Da var det jo litt trening inne i bildet allikevel da xD Hehe. Håper du har det bra og at resten av... greia blir konge!

    SvarSlett
  5. Haha, Åste!

    Haha, Linn Orlaug!

    Jeg hadde egentlig tenkt å dedikere blomsterbildene til deg, mamma!

    SvarSlett