fredag 4. februar 2011

Outreach!

Jeg skal forresten på outreach i...bam bam bam...AUSTRALIA!
Jeg hadde i grunnen ingen planer om å dra på outreach i Australia (jeg så igrunnen for meg at jeg skulle på tur til jungelen i Papua Ny Guinea) men da vi fikk vite de fire outreach- alternativene var det allikevel ungdomsarbeid i Queensland som tiltalte meg mest. Vi skal først på en 3-ukers outreach i St. Emerald, ca en dagsreise fra Townsville. Her er planen å arbeide med flom- og syklonofre og hjelpe til med å reparere skader på hus o.l. Etter dette skal vi på en 6-ukers outreach til flere byer og "bygder" i Queensland for å besøke high schools og ha kristent ungdomsarbeid kalt "Auslife." Det nøyaktige opplegget er ennå litt uklart for meg, men vi skal i ukene fram til outreach ha outreach- forberedelser en kveld i uka. Australia- teamet består av ti personer, åtte jenter og to gutter. Dette inkluderer våre to ledere, Maddie og Dave. Jeg er veldig fornøyd med teamet og tror vi kommer til å få en heidundrande road trip langs Queenslands kyst!

Outreach - destinasjonene blei behendig feiret med McFlurry på MacDonalds. Jeg sitter ved siden av Rachel fra Canada som skal til Øst-Timor på outreach.


Hver dag er en fest - derfor må man spise is så ofte man kan. Dette er fra en annen is-spise-anledning.

5 kommentarer:

  1. Outreach i Australia høres utrolig bra ut!! :D Savner is, og ikke minst varme nok til å spise den ute... NYT DET!! ;D snakkes plutselig, kjære venn. <3Lolau

    SvarSlett
  2. Jeg synes det hoeres kjempe spennende ut med out reach i Australia :) hvor ofte er du ikke i Australia, saa naa faar du jo muligheten til aa bli kjent i "stroeket" :)

    SvarSlett
  3. Ja, du sier noe. Når slutta det å være eksotisk å reise rundt i Australia? Selv kan jeg ikke tenke meg noe mer eksotisk! Vi skal reise langs hele kysten i Queensland, blant annet til Toosa og The Gold Coast (ja, jeg later som om jeg har hørt om stedene). Blir EN hefitig road trip de luxo!

    SvarSlett